Re: sprzet dla domu i CADa

Autor: Pollux (spam_at_nopasaran.com)
Data: Sat 21 Dec 2002 - 18:20:35 MET

Użytkownik "Marcin" <Marcin_at_nospam.com
> napisał w wiadomości news:au1g7c$d4h$1_at_news.tpi.pl...
> Wedlug mnie problemy z prockami AMD wiaza sie
> z uzyciem tanich plyt glownych.

Tak jest - masz rację wg mnie zupełnie.
Co jeszcze - wobec tego ,że w wielu poważnych programach
występował tekst typu , "sorry, this is not an Intel platform", nadto
w innych występowały dziwne błędy mimo szczególnie pieczołowitej
instalacji wszelkich dostępnych patchów, a na typowej
intelowskiej "bazie" problemów nie miałem żadnych - całkowicie
odrzucam AMD nie ze względu na świetny procek, lecz nadal fatalne
chipsety. Wszystkim swoim PT Klientom, pracujących
w poważnych programach ( darujcie sobie pytanie, jakich )
zalecam PIV i solidne płyty z dobrą implementacją
chipsetów intelowskich. To Intel tworzy standarty, najelastyczniej
tudziez najpowszechniej wspierane przez producentów softu;
cała reszta tworzy wynalazki dla ludu ( niech mi lud tudzież
cała reszta wybaczy).
Jeśli mamy do czynienia z programami typu ACAD, Mitek, itp.
stanowczo polecam intela.

Jednym z moich ostatnich pozytywnych "odkryć Ameryki"
jest płyta
GA-8PE667Ultra i845PE we współpracy z PIV 2,4 GHz ,
karta MAYA II Pro.
Trochę kosztuje, ale szczęśliwy nabywca, pracujacy głównie
w inżynierskich wynalazkach cadowskich jest wniebowzięty,
a jeden projekt zwraca mu koszt tego sprzętu. Tu nie ma
zabawy w kłejki, empetrójki i liczenie 3Dmarków.
Poważny sprzęt musi poważnie kosztować, jesli ma przynosić
poważne zyski. Qrcze, przegiąłem z tą powagą dzisiaj poważnie.

Wesołych Świąt

Pollux