Re: nowy komp

Autor: Marcin (Marcin_at_nospam.com)
Data: Sat 21 Dec 2002 - 11:46:31 MET

Pozdrawiam

Marcin
Użytkownik "Grzegorz Hat" <fickman_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> witam dostalem zadania zlozenia nowego kompa dla brata, ma sluzyc glownie
do
> pracy w autocadzie i jakis programach inzyniryjskich, poza tym czaami
jakeis
> gierki i divixy
> co wymyslilem
>
> pIV 2.0 (chcialbym podniesc magistrale do 533, czy pojdzie ? na
> standardowymwiatraku i bez innych kombinacji )

Jezeli komputer ma sluzyc do pracy to wedlug mnie lepiej nie
przetaktowywac. Zysk bedzie zwykle niewielki, a mozliwosc
wystapienia bledow (niekoniecznie sie zawiesi, moze tylko "troszke" zle
policzyc) w przypadku pracy zawodowej to chyba zbyt duze ryzyko.
Co prawda Intel potrafi duzo zniesc przy podkrecaniu, ale...

Co innego do gierek. Tam mozna nawet nie zauwazyc, ze jakies punkciki na
ekranie maja troszke inny kolor:)

Ale to Wasza praca i Wasz wybor...

Pozdrawiam, Weoslych swiat.

Marcin