nowy komp

Autor: Grzegorz Hat (fickman_at_wp.pl)
Data: Sat 21 Dec 2002 - 10:34:09 MET

witam dostalem zadania zlozenia nowego kompa dla brata, ma sluzyc glownie do
pracy w autocadzie i jakis programach inzyniryjskich, poza tym czaami jakeis
gierki i divixy
co wymyslilem

pIV 2.0 (chcialbym podniesc magistrale do 533, czy pojdzie ? na
standardowymwiatraku i bez innych kombinacji )
plyta Msi na 815 PE
DDR 333 (moze 400 ja sa gdzies do kupienia) min 512
hercules 8500 LE ( do 2 miesiecy zmiana na 9500 pro)
80 Gb caviar
obudowa enlight

mam na to ok 3 tys +/- 0,5

co o tym sadzicie, moze cosbyscie zmienili?
myslalemo athlonie, ale wydawal mi sie mnie perspektywiczny ponoc athlon juz
jest prawie u szczytu swoich mozliwosci, a w ta plyte bedize jeszcze w
stanie wsadzic jakeigos P IV 4.0
pozdrawiam
i dziekuje za opinie
Gzregorz