Re: Cena/wydajnosc na dzis

Autor: plitkin (plitkin_nospam__at_interia.pl)
Data: Sat 21 Dec 2002 - 00:20:05 MET

> LOL :D

Traktuje to, jako ze sie cieszysz ze u mnie to dziala i calkiem dobrze!
Nie mam 100 fps, ale mam zdecydowanie plynnie przy standardowych
ustawieniach.
Nie wierzysz: przyjdz i sprawdz.
Moj MX400 ma 128-bit pamiec.
Ale powiem jeszcze: w pracy mam Athlona 800 na ECSie z SDRAM, GF2 MX200 i
Mohaa (jak rowniez i Battlefield) chodza w miare plynnie... Sa czasem
przeskoki, ale naprawde rzadko, lecz w tle chodzi NAV, ICQ i pare innych
programow.
Wiec jakbys wytlumaczyl do czego ten LOL sie odnosi: moze wtedy twoja
wypowiedz mozna by bylo trakotowac powaznie i brac w ogole pod uwage.