Re: sprzed dla domu i CADa

Autor: tn (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 21 Dec 2002 - 00:15:45 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> To kup baterie.
>
> *PW*
>
> --
> Krzysztof Szczepanek
> Old School Mentality
A moja rada jest taka że od razu kup pamięci jakieś 512 mb minimum po co
później kupować dodatkowe kości i kombinować , sprawdzać czy się nie "gryzą
" itd. . A wcale nie muszą być uszkodzone żeby coś nie chciało dobrze
działać . Mam za sobą dwie przesiadki z 128 na 256 a później na 512 i raz
musiałem oddać 2 kości niepotrzebnie bo nie działało to Ok , w końcu mam 2
razy po 256 .
pozd
 tomekn