Re: Liteon 52x

Autor: ***SYRO*** (syro1_at_wp.pl)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 23:21:44 MET

Użytkownik "Dakan" <dakan_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Zakupiłem ów produkt i z niewiadomych mi przyczyn proces nagrywania nie
> odbywa się z taką prędkością jaką powinien.
> Płytę z danymi 600 MB dostałem w 8 minut.
> Czy jest to wina słabej konfig (k6 233, 64 RAM) ?
>
> I jeszcze jedno (nie wiem czy to dobry objaw) podczas nagrywania słychac
> rozpędzanie silniczka, w pewnym momencie jednak przestaje wirować.. to
> normalne ?

dysk (lub nagrywarka) nie dostaje w pore danych do bufora nagrywarki i
wlacza sie burn prof -zabezpieczenie przed wywaleniem plytki

> Instalować VIA 4in 1 nie mam zam zamiaru (dysk mi po tym słychać w
> głośnikach, nero się zawiesza i inne cuda)...

podstawa zebys mial dma dla hdd i cdrw powlaczane - jesli nie instalujesz
via packow to automatycznie na pewno nie masz, a nie wiem jak dziala dma bez
tego s.packa via

komp nie jest tu bez znaczenia - jaki masz dysk twardy, powinien ci dzialac
z wlaczanym dma inaczej - nie nagrywaj szybciej niz 8x (a i to nie na 100%)
bo bedzie sie wlaczal burnprof