Re: Liteon 52x

Autor: Redi (redirNOSPAM_at_wp.pl)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 22:40:52 MET

> Witam!
> Zakupiłem ów produkt i z niewiadomych mi przyczyn proces nagrywania nie
> odbywa się z taką prędkością jaką powinien.
> Płytę z danymi 600 MB dostałem w 8 minut.
> Czy jest to wina słabej konfig (k6 233, 64 RAM) ?
> ^^^^^^^^^^^^^^ ??????????
> I jeszcze jedno (nie wiem czy to dobry objaw) podczas nagrywania słychac
> rozpędzanie silniczka, w pewnym momencie jednak przestaje wirować.. to
> normalne ?

Na takim sprzęcie chcesz nagrywać 52x ??? to przecież mój Celeron 466
192 MB ramu włączone DMA dla dysku i nagrywarki i nagrywam 16x,
bez DMA to max 8x bez przerywania dopływu danych, co właśnie objawia się
u Ciebie rozpędzaniem i zwalnianiem płyty bo działa wtedy Burn Proof czy
temu podobne Just linki i Smart burny. 600 MB w 8min. to wychodzi na to, że
nagrywarka w rzeczywistości dostosowuje prędkość zapisu do dopływu danych i
nagrywa z prędkością 8x. Masz powłączane DMA dla dysku i nagrywarki ??? Jak
nie to włącz i spróbuj wtedy nagrywać, ale wątpie żeby Ci
się nagrywarka rozbujała na dłuższą chwilę na 52x

pozdr
Radek