Re: [OT] dodatek rzecz o technice do "rzepy"

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 23:00:23 MET

Halo, in news:atvtg6$3at$1_at_news.supermedia.pl, MarKoz hat
geschrieben:

> co za madra glowa wymysla
> "...Intel C lub AMD D o czestotliwosci wewnetrznej nie mniejszej
> niz 1,4GHz..."?

Niepotrzebnie się przyczepiasz. Ludzie do których skierowany jest
artykuł (laicy) nie potrzebują jakiś szerszych informacji. To co
zostało podane pozyżej na ogół powinno wystarczyć.

> "...luksus zapewni nam 256 MB pamieci..."

A nie?

> "..cyfryzacja 24-bitowa..."

Tutaj to nie wiem o co chodzi bo zwrot jest wyrwany z kontekstu. Może
chodzi o skanowanie z 24-bitową głębią kolorów?

> "...ale ogolna jakosc obrazu LCD jeszcze nie osiaga poziomu
> zapewnianego przez monitory kineskopowe..."
> jestem ciekaw co wybierze architekt? super geometrie czy ladne
> kolorki?

Wydumany przykład. Równie dobrze można by zapytać co wybierze grafik?
Hiper-geometrię czy bardziej naturalne kolory?

> "...17-calowy, plaski, o rozdzielczosci nie mniejszej niz
> 1024x..." a da sie inaczej?

Tu faktycznie napisali bzdurę.

> "...oczywiscie sa modele znacznie drozsze...kilkanascie tysiecy..
> studia graficzne..."
> ciekawe, znam kilka firm zajmujacych sie grafika ale nie slyszalem
> zeby kupowali kompy za 150 baniek? zreszta kogo to obchodzi?

To że Ty nie znasz takich firm to nie znaczy że nie istnieją wogóle.
Zresztą, znowu wygląda to mi na czepianie się.

> kogo obchodzi ze usb obsluguje 127 urzadzen?

Ja uważam że ta informacja jest przydatna.

> "...sdi, dsl/neostrada, ALBO laczem stalym..."

Ze względu na to że SDI i Neostrada+ oferują dynamiczne IP to niektórzy
nie uważają tych łącz za łącza stałe w pełnym tego słowa znaczeniu.

> tworcy tych bzdur pracuja w optimusie i vobisie
> co juz swiadczy o ich profesjonalizmie

Niepotrzebnie generalizujesz. Czy uważasz że wszyscy pracownicy
Optimusa i Vobisu są niekompetentni?

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
c-b_at_o2.pl * GG#1428547 * http://www.carus.prv.pl