Re: Pilne...Znowu te nieszczesne TVout

Autor: pawelcio (phor1_at_wp.pl)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 22:57:37 MET

> Dlatego wole ATI...nic sie nie pieprzy...a tak na powaznie...miales

Poczytaj posty, zobacz że wiekszość problemów dotyczących kart graficznych
mają posiadacze Radeonów (ATI), ciągle się na nich coś pieprzy :-)
Sam miałem kupić Radka 8500, ale jak widze, ile ludzie maja z tym nerwów, to
pozostane chyba jednak wierny nVidii.

> jzukiedysz tym problemy? moze karta jest walnieta moze sie uszkodzia
podczas
> wyjmowania wsadzania itp...
> najprawdopodobniej strowniki sa jakies nie tego...z czyms sie gryza albo
> karta...hmmm wywal wszystkie sterowniki ATI i na czysto zainstaluj od
> bleee... forca...:)) moze zainstaluj sterowniki ktore dostales z karta na
> plycie...sa pewnie starszealemoze nie beda konfliktow mialy...
>

> bisskup

Obawiam się, że taki już urok GeForców, że TV-Out trzeba ustawiać
każdorazowo z poziomu windowsów.........ale mogę się mylić. U mnie na GF2MX
tak było, że czasem obraz był na tv po restarcie, ale zazwyczaj musiałem go
na nowo ustawiać. Poza tym mozna pograć mozna na tv albo obejrzeć film, ale
siedzieć długo przy tym ciężko - 50Hz telewizora daje po oczach:(