Re: Athlon czy Celeron - dla architekta ?

Autor: GLide (glid_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 15:45:13 MET

.:: MaGuArD ::.. <maguard_at_op.pl> napisał(a):

> A AMD działa poprawnie i wydajnie tak... wydajnie i może, ale z poprawnością
> bywają problemy, poza tym zauważcie iż przy tej samej wydajności AMD się o
> wiele bardziej grzeją. Nie chce tu zaczynać dysputy o tym czy AMD, czy
Sprobuj przycisnac P4 (np SeTI albo czyms podobnym) i powiedz czy sie nie
grzeje. Ja wlasnie przy takim grzejniczku sobie siedze (P4 1.7GH) :-)

> stabilnego AMD dokładając do niego hałaśliwy wentylator i dobrą płytę
Czy ty nie widziales nigdy niehalasliwego i skutecznego coolera?????

> główna, podczas gdy można uzyskać stabilnego Intela z przeciętną płytą i
> cichutkim wentylatorkiem. Kwestia gustu. Niech więc Wam będzie, jestem
Serio? Uwazam, ze plyty MSI nie sa strasznie drogie a jakosciowo bradzo dobre.
(To tylko przyklad)

Teraz EOT moze byc....

GLide