Re: myszka trudny wybór

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 19:28:40 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu ropian naskrobał(-a):

> Mój wybór padł na a4-tech RFW33 w miare tania dobre recenzje(wiem
> ze to a4 a nie logitech0
> Pytanie czy ktoś ma taką mysz i może się podzielić opinią

Jestem posiadaczem w.w. gryzonia i szczerze powiedziawszy nie mam do niej
żadnych zastrzeżeń (no może poza jednym - ma tylko 3 klawisze). Zwierzak
jest dość duży, ale bardzo dobrze leży w dłoni. Zasięg niestety nie
rewelacyjny (ok. 3m) i z tego co wiem Logitech i Microsoft niosą dalej.
Bardzo wygodne są dwa kółka (do tych mnie już a4tech przyzwyczaił) i
funkcjonalny soft. Jeżeli chodzi o czas działania to na dobrych bateriach
przy normalnym używaniu kompa to ok. 3 miesiące.

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG #371288