Re: komputer-cena

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 19:10:57 MET

> nie wiem bo kompa o takiej konfiguracji mi zaproponowali
> czyli ze cdrom x60 to jakas sciema?
> i co moge kupic za 2100zl bo tyle chca za ww. zestaw...
> chyba chcieli ze mnie jelenia zrobic...

cdrom 60x nalezy do bardzo zadko spotykanych i dlatego sie troche zdziwilem
bo tylko jedna firma robila takie cdromy:)

za 2100zl to w kazdym wiekszym miescie masz nowy komp ... i na pewno lepszy
niz ten (lepsza proca) ... jakosc najtanszego sprzetu czasami nie jest
najlepsza, ale masz gwarancje ... a tutaj chyba nie ....

ja nigdy bym nie dal za cos takiego 2100zl ... max 1700zl (i nie byla by to
okazja ...)