Re: Jak to jest z LAPTOPAMI

Autor: Dariusz (dariusz999_at_wp.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 21:22:44 MET

"grzybu" wrote in message
> totalne zlomy
> czlowiek
>
> Z tym Adaxem to się mogę zgodzić, ale chyba nie pracowałeś nigdy z Dellem.
> Mamy w firmie setki Delli (pecety i laptopy) i są naprawdę świetnie
> pomyślane, a obudowy workstation są naprawdę wygodne. Nie bez powodu Dell
> zdobywa coraz większy udział w rynku PC.
> Nie jestem związany w żaden sposób z firmą Dell i w domu mam i jeszcze
długo
> będę miał składaki ;)

Ale chciałbyś mieć Della w domu...;)
Ja mam podobnie masa Delli, choć nie tylko. Są rewelacyjne.
A muszę zaznaczyć że to co innego komputer do firmy i do domu.
W domu tak na prawdę mało używasz kompa. W firmach stacje robocze pracują po
12 godzin niemal codziennie. To jest dopiero test ;).

Co do laptopów to mam Della od 2.5 roku. Raz się popsuł (karta graficzna)
ale serwis był na drugi dzień. W toshibie serwis działa w terminach 2
tygodniowych dowolna awaria minimum 2 tygodnie czekania. Dell droższy od
toshiby ale jakoś wole Della.

Co do innych marek. Znajomy miał "American cośtam" tani jak barszcz co z
tego jak brak sterowników do większości nowych systemów, działał tylko pod
win98.

POzdrawiam,
Darek