Re: Jak to jest z LAPTOPAMI

Autor: grzybu (grzybu_at_obywatel.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 11:27:22 MET

> Z pecetami sprawa wyglada tak ze tzw. firmowe jak Adax, Dell itd to
totalne zlomy
> za ktore sie przeplaca. Najlepsze sa skladane wlasnorecznie (jak sie
czlowiek

Z tym Adaxem to się mogę zgodzić, ale chyba nie pracowałeś nigdy z Dellem.
Mamy w firmie setki Delli (pecety i laptopy) i są naprawdę świetnie
pomyślane, a obudowy workstation są naprawdę wygodne. Nie bez powodu Dell
zdobywa coraz większy udział w rynku PC.
Nie jestem związany w żaden sposób z firmą Dell i w domu mam i jeszcze długo
będę miał składaki ;)

--
Pozdrowienia
Grzegorz Rakoczy