Re: Jak zgrac VHS NTSC na CD?? Brak obrazu !!

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 21:14:22 MET

nie ma problemów po "zcyfrzeniu" ?? Chyba coś Ci się pochrzaniło! To jest
odwieczny problem. Przeszperałem chyba cały internet w tej sprawie i nikt
nie zna na odpowiedzi na to pytanie! Nawet profesjonaliści (ludzie pracujący
w TV) nie za bardzo mają pomysł jak dobrze przeprowadzić taką konwersję "w
domowych warunkach" - pytałem !!!
Czyżbyś znał odpowiedź - napisz koniecznie...