Re: CD-RW - czy mozna "nadpalac"?

Autor: ButtHeadek (lukaszsu_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 21:25:20 MET

On Sat, 14 Dec 2002 15:25:01 +0100, "Grzegorz Podgórski"
<gpodgorski_at_poczta.fm> wrote:

>Czasami potrzebuje nadpalic 2-3MB ponad nominalna pojemnosc. Czy da sie to
>zrobic (w Nero) w odniesieniu do plyt CD-RW? Oczywiscie chcialbym, zeby
>mozna ja bylo skasowac i miec mozliwosc uzywania nadal jako RW.

Nadpalic mozna. Tez kiedys Basfe nadpalilem tak, ze sie nie dalo jej
odczytac. Tzn. na poczatku sie dalo, ale pozniej po skasowaniu byly
problemy. No i wyczekalem, jak ja wykrylo, wlaczylem nagrywanie i pod
samym koncem wzialem CANCEL. Od tego czasu plytka sie naprawila.:-)

ButtHeadek
pozdrowienia