Re: Który tunert tv wybrać?

Autor: Mayones (bugslash_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 15:21:01 MET

> Do wyboru mam:
> Leadtek WinFast TV 2000 Deluxe 265zl
> PixelView PlayTV HD z radiem 274zl
> Avermedia AverTV Studio 303 338zl
> Co wybrać pod względem jakości?

Ja mam tego drugiego, tzn niezupelnie bo starsza wesje Pro, HD ma ulepszone
parametry wlasnie pod wzgledem jakosci obrazu. Ogolnie obraz pod oryginalnym
opogramowaniem moze byc, pod innymi programami lepiej. Ale jakosc obrazu
zalezy rowniez od tego jak bardzo komputer bedzie zaklucal sygnal tv i jak
dobry i silny sygnal bedziesz dostarczal kablem do tunera. Co do pozostalych
to niewiem. Jesli zalezy ci tylko na ogladani tv z dobra jakoscia to wez
tuner zewnetrzny, ale ja radzilbym ci Pixelview, robia jedne z najlepszych
tunerow.

Ogolnie jestem z mojego bardzo zadowolony

PZDR
Mayones