Re: Chłodzenie i wyciszanie - help

Autor: Ender (m12345_at_malpa.poczta.onet.pl.usun.malpe)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 11:19:29 MET

Użytkownik benek napisał:

> no to Ciebie rozczaruje nie tylko moja !!!

Po ilości wątków przeciwnych "technologi" CPC muszę stwierdzić
_obiektywnie_ że jest to tylko Twoja opinia :-)

> a podobne rezultaty co na tym zestawie mozna uzyskac na coolerku powietrznym
> i od razu uprzedzam Twoja riposte, przeciez i tak zostal wentylator w
> zasilaczu wiec co za roznica ze procka bedzie chlodzil tez wentylator, a jak
> go wyciszyc to inna historia

Z zestawem CPC dostajemy instrukcję i potrzebne elementy do wyciszenia
wentylatora w zasilaczu więc nie widzę problemu.

PS

Może i zestaw CPC nie jest dla szalonych overclockerów ale spełnia swoje
zadanie u użytkowników ceniących sobie ciszę przy pracy z komputerem.
Pozatym stosunek ceny do możliwości należy ocenić bardzo wysoko.