Re: Ch³odzenie i wyciszanie - help

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 10:11:45 MET

> Rozumiem ¿e jest to Twoja prywatna opinia ...

no to Ciebie rozczaruje nie tylko moja !!!
a podobne rezultaty co na tym zestawie mozna uzyskac na coolerku powietrznym
i od razu uprzedzam Twoja riposte, przeciez i tak zostal wentylator w
zasilaczu wiec co za roznica ze procka bedzie chlodzil tez wentylator, a jak
go wyciszyc to inna historia

moja opinia oparta jest na spostrzezeniach dotyczacych 3 zestawow z CPC -
ostrzegalem znajomych ale dali sie nabrac na marketing i te "dysze
venturiego", "turbulizatory" i inne bzdury, a potem kleli jak nie wiem -
skonczylo sie na tym ze 2 calkiem zrazilo sie do chlodzenia wodnego a
ostatni sam zrobil sobie bloczek i skompletowal zestaw za okolo 150zl (razem
z nowa nagrzewnica od Lublina) ktory bije na glowe to cos z CPC

pozdrawiam