Re: Monitory w Wa-wie: gdzie?

Autor: Prometeusz (xxyxxyxx_at_polbox.com)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 11:18:22 MET

> Gdzie zobacze ladna sciane monitorow 19" w Wa-wie lub okolicach
> (przemieszczam sie samochodem). Chce kupic cos niedrogiego i nie wiem
gdzie
> mozna poogladac. W MM sa tylko AOC, LG i Samsungi, a sprzet typu Belinea,
> Eizo, Iiyama, NEC i inne - prawie nigdzie nie ma! Chcialbym miec
porownanie
> (zeby obos staly monitorki co mnie interesuja)...
> Bede wdzieczny za wszelkie rady i ewentualnie sugestie co do klasy
> sklepu/sprzetu....
> Rozgladam sie takze na allegro, ale nie wiem czy wart okupowac uzywany
> [...]

Zarowno Kolt jak i Lorien to drozyzna, rowniez na ul. Ptasiej
znajduje sie firma Astrontech (www.astrada.pl)
monitorow na miejscu za duzo nie maja, ale za to oferta jest bardzo szeroka
kupowalem tam ze dwa tyg temu Eizo,
(bylo taniej o 300pln niz u przedstawiciela na Polske http://www.itp.com.pl)
ceny podane na stronie astrada.pl w moim przypadku byly jeszcze o 300pln
nizsze
takze warto albo tam pojechac, albo chociaz zadzwonic jak ma sie juz cos
upatrzonego
[przy okazji: z monitora Eizo LCD jestem BARDZO zadowolony]

Pozdrawiam i zycze powodzenia