Monitory w Wa-wie: gdzie?

Autor: plitkin (plitkin_nospam__at_interia.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 00:12:00 MET

Gdzie zobacze ladna sciane monitorow 19" w Wa-wie lub okolicach
(przemieszczam sie samochodem). Chce kupic cos niedrogiego i nie wiem gdzie
mozna poogladac. W MM sa tylko AOC, LG i Samsungi, a sprzet typu Belinea,
Eizo, Iiyama, NEC i inne - prawie nigdzie nie ma! Chcialbym miec porownanie
(zeby obos staly monitorki co mnie interesuja)...
Bede wdzieczny za wszelkie rady i ewentualnie sugestie co do klasy
sklepu/sprzetu....
Rozgladam sie takze na allegro, ale nie wiem czy wart okupowac uzywany
sprzet tego typu???