Re: co lepsze Athlon 1700+ (1,4GHz), czy C1,7GHz

Autor: Marcin Ozdzinski (mozdzins_at_sim+net.pl)
Data: Mon 16 Dec 2002 - 18:21:14 MET

Użytkownik "Sebol" <lobo_at_space.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marcin Ozdzinski" <mozdzins_at_sim+net.pl> napisał w wiadomości

> no to fajnie a za rok to bedzie sobie mogl co najwyzej jako edytor tekstu
go
> uzywac :D

Tak , a za rok AMD i Intel wypuszczą kolejne podstawki niekompatybilne z
poprzednimi , wyjdą pamięci DDR1000 , USB 3.0 , ATA 200 itp itd.
A komputer którego wydajność przewyższa PIV 1800 i Athlona 1700+ oczywiście
za rok nie będzie się do niczego nadawał ROTFL^n
Ciekawe czemu połowa ludzi z tej grupy do tej pory pracuje na BX i
zbliżonych z prockami rzędu 500 Mhz ???
Ale co tam zamiast wydać na złożenie przyzwoitego choć wcale nie
najszybszego komputera 1200 PLN (400 + dysk, obudowa,pamięć i grafika)
lepiej wyłożyć 2000 i mieć niewiele lepsze osiągi.