Re: Procek 1100MHz moze chodzic na 1000MHz?

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 16 Dec 2002 - 15:27:52 MET

> nie znasz bo nie robisz nic innego oprocz siedzenia przy kompie ... przejdz
> sie po sklepach, pojedz do hurtowni, poogladaj cenniki ....

Nawet jak chodze po sklepach, to nie rozmawiam ze sprzedawcami i nie
probuje zasiegac u nich informacji. Wchodze, biore, place i wychodze. Z
handlarzami w sklepach o komputerach nie dyskutuje, bo nie ma o czym.
Szkoda mi mojego czasu i nerwow.

> nazywasz przejsciowke ze slot1 dla coppermina: slot1 -> fc-pga czy moze
> slot1 -> socket370 ???

Albo Slot1->Socket370, albo Slot1->PGA370. To sa jedyne poprawne
mozliwosci nazewnictwa, kazda inna jest bledna. Mozliwosci przejsciowki
pod wzgledem obslugiwanych procesorow, to juz inna para kaloszy.

> ... wiec po to uzywalem zawsze przy podstawkach dla tualatina terminu
> FC-PGA2 (zeby bylo wiadomo o czym mowie w danej chwili). No wiec o czym ta
> cala dyskusja ??? O pogodzie ???

Nie, o przestrzeganiu terminologii w dyskusji. Bo jak sie tego nie
pilnuje, to potem wychodza takie kwiatki, jak tutaj.

--
Chektor
.Wojciech.Giersz .................. chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl .