Re: Procek 1100MHz moze chodzic na 1000MHz?

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 16 Dec 2002 - 14:00:29 MET

> Analfabetyzm wsteczny w 100%. Nie wiem, co Ty tam napisales, bowiem nie
> istnieje takie cos, jak podstawka FCPGA2. Podstawka to PGA370, a nie zadne
> FCPGA, czy FCPGA2.

nie istnieje, ale uzywa sie takiego okreslenia w jezyku potocznym ktorego ty
chyba
nie znasz bo nie robisz nic innego oprocz siedzenia przy kompie ... przejdz
sie po sklepach, pojedz do hurtowni, poogladaj cenniki ....

> Dla nas jest oczywista, dlatego tez juz chyba trzy osoby probuja Ci
> wyjasnic, ze piszesz kompletne bzdury.

I teraz zadanie dla WAS ... masz nazwac 2 przejsciowki "fachowo" wedlug
dokumentacji intela.

Wiec co robisz:

nazywasz przejsciowke ze slot1 dla coppermina: slot1 -> fc-pga czy moze
slot1 -> socket370 ???
nazywasz przejsciowke ze slot1 dla tualatina: slot1 -> fc-pga2 czy moze
slot1 -> socket370 ???

Oba okreslenia niby poprawne, ale w tych drugich nie wiadomo o co chodzi
... wiec po to uzywalem zawsze przy podstawkach dla tualatina terminu
FC-PGA2 (zeby bylo wiadomo o czym mowie w danej chwili). No wiec o czym ta
cala dyskusja ??? O pogodzie ???