Re: pamiec.. jak rozroznic?

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 11:16:50 MET

> To zdanie jest prawdziwe tylko w odniesieniu do modułu zawierającego
> kości SDR SDRAM, jest błędne w odniesieniu do modułów zawierających DDR
> SDRAM. Problem jednak w tym, że ty nie użyłeś tego zwrotu w poprzednim
> poście, lecz napisałeś że "SDRAM ma 2 wcięcia" i stąd riposta Radka.

i wlasnie w takim kontekscie tego uzywalem ... mowilem o pamieci SDRAM ...

> Jego wersja, co widać powyżej to :"Wcięcia ma właśnie moduł DIMM" - jest
> jak najbardziej poprawna, i prawdziwa w stosunku do modułów SDR jak i
> DDR SDRAM.

no jezeli jest poprawna dla SDRAM i DDR SDRAM to jak w takim razie rozroznic
o czym w danej chwili napisal ???

> Ty po prostu mylisz pojęcia. Pozwól sobie wyjaśnić, że DIMM to skrót od
> Dual In-line Memory Module. Dawniej były SIMMy co było skrótem od Single
> In-line Memory Module. Czym się różniły - możesz pocztać w sięci :)

a dlaczego uwazasz, ze nie wiem czym sie roznily ??? Sam uzywalem takich i
to nawet 8-bitowych ...

> Ale to nie jest w twoim przypadku problem językowy, tylko problem
> mylenia pojęć. A co do ostatniego zdania - mylić się jest rzeczą ludzką,
> ale uparcie tkwić w błędzie to ... (dopowiedz sobie sam).

jaki problem mylenia pojec ... przeciez i ja i Radek mowimy o tym samym ...
wiec skad wynalazles jakies mylenie pojec ???