Re: Programowe wyciszanie wiatraka - MSI - K7T Turbo Limited

Autor: wooky (wooky_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 12:12:04 MET

> instaluje
>
> Zasada jest taka, że jeśli coś działa prawidłowo to nie należy tego
> naprawiać. Ale ja myślę, że wgranie najnowszego BIOSu nie zaszkodzi.
> Czasem może nawet pomóc, np. umożliwić instalację nowego procesora.

Od pewnego czasu nurtuje mnie watek procesowrow dla tej plyty (MSI - K7T
Turbo Limited).
Wedlug producenta maksymalny procesor to Athlon 1800+, ale patrzac na
mnoznik mozna sie pokusic o 2000+, czy ktos to juz testowal ?

A co do krecenia. Obecnie magistrale podkrecilem ze 133 Mhz do 150 Mhz;
procesor Athlon 1000, pamieci i grafika nie wykazuja zadnych objaw
chorobowych ;]

pozdrawiam,
Wooky