Re: Programowe wyciszanie wiatraka - MSI - K7T Turbo Limited

Autor: Wonder (wonderS34_at_poczta.fm)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 09:25:45 MET

> Mam K7T Turbo Limited Edition MS-6330 Ver3.0, procesor
Durom
> 900 MHz i chciałbym na razie programowo wyciszyć wiatrak np. poprzez
> zmniejszenie jego obrotów. Proszę o pomoc w doborze oprogramowania
itp.

Nie sądzę, aby ta płyta umożliwiała programową regulację obrotów
wentylatora.

> 2) Czy aktualizacje biosu z serwera producenta pomogą mi w czymś
> (jakieś udogodnienia ???) i czy jest taka zasada że zawsze się
instaluje
> najnowszy ?

Zasada jest taka, że jeśli coś działa prawidłowo to nie należy tego
naprawiać. Ale ja myślę, że wgranie najnowszego BIOSu nie zaszkodzi.
Czasem może nawet pomóc, np. umożliwić instalację nowego procesora.

Wonder