Re: Procek czy Ram?

Autor: Michal Lukasik (osoba_at_microsoft.com)
Data: Fri 13 Dec 2002 - 11:02:24 MET

"dino" <dino_at_detekt.pl> napisał:

> Mozesz uzasadnic? Co ma Thoroughbred oprocz technologii 0.13? Ja mam
> Palomino 1800+, i w porownaniu z Palomino1600+, ktory byl jeszcze na 1.75V
> jest zimny jak glaz - czy 0.13 da tak wielka roznice, zeby szukac
> Thoroughbreda i doplacac jakies 40 zeta?

A gdzie to sa tacy "zdziercy"??? W Sz-nie w kazdej hurtowni maja je w tych
samych cenach.
Poza tym wierz mi, ze Thoroughbred jest lepszym zakupem, chocby ze wzgledu
na to, ze dobrze sie go podkreca ;)
A wracajac do tematu, to zalezy od zastosown. Najlepiej nowy procek plus
chocby te 128MB - zwazywszy niskie ceny pamieci

    Michu