Re: Monitory 19''

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 07:57:12 MET

Użytkownik "plitkin" <plitkin_nospam__at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Czy mogliby uzytkownicy 19'' wypowiedziec sie na temat wygody pracy na
takim
> kompie (standardowe domowe zastosowania: filmy/gry/office (duzo excell).
> Siedze teraz przed 15'' i chce zmienic - nie wiem co brac: 17'' czy 19''.
> Mysle o jakims przyzwoitym monitorku ze srodkowej (czy wyzszej srodkowej)
> polki. Cena - moze ok. 1500-1700 zl (za 19''). NA 17'' chce przeznaczyc do

aha, IMO w twoich zastosowaniach to idealna bylby 17'' LCD (ale tu trzeba
wydac min 2300). Ale naprawde komfort kolosalny do pracy biurowej a w grach
tez przyzwoicie - jedynie przy dvd/divx jest jeszcze slabo. Szczegolnie
jezeli korzystasz z kompa 5h+ dziennie to chyba jedyne niesamobojcze
rozwiazanie dla oczu na dzien dzisiejszy.

--
lobo_at_space.pl