Odp: HP LJ 6L - dlaczego drukuje na szaro?

Autor: Tadzik Sawicki (servis_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 21:19:50 MET

> od kiedy tak sie dzieje i czy mialo to zwiazek z jakims wydarzeniem???
od kiedy nie wiem, drukarka długo stała nieużywana (wada separatora)
> czy ostatnio byl wymieniany toner ???
kartridż wygląda na nowiutki
> ile juz stron przewalil beben w drukarce ???
myślę że kilkadziesiąt najwyżej
> co sie dzieje jak pozmieniasz ustawienia wydruku
przy każdym ustawieniu to samo
... nie ma tam wlaczonej
> opcji EKO albo podobnego stuffu ???? Na EKO wystepuje dokladnie taki efekt
> ... druk jest szary zamiast czarny ...
Economy Mode: OFF
Resolution Enhancement: ON
Printer Resolution: 600
Toner Density : 3 (nie wiem jak to można zmienić)

Tadzik Sawicki