Re: HP LJ 6L - dlaczego drukuje na szaro?

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 21:02:33 MET

> Wszystkie wydruki są jednolicie szare na całej powierzchni wydruku (strona
> testowa również).
> Co jest?
> - zużyty laser? (świeci za słabo?) Czy można to regulować?
> - zabrudzenie zwierciadeł? (zaglądałem, wyglądają na czyste)
> - za małe ładowanie ładunkiem elektrostatycznym tonera, bębna
światłoczułego
> ? Czy można to regulować?

zbyt malo szczegolow podales ...

od kiedy tak sie dzieje i czy mialo to zwiazek z jakims wydarzeniem???
czy ostatnio byl wymieniany toner ???
ile juz stron przewalil beben w drukarce ???
co sie dzieje jak pozmieniasz ustawienia wydruku ... nie ma tam wlaczonej
opcji EKO albo podobnego stuffu ???? Na EKO wystepuje dokladnie taki efekt
... druk jest szary zamiast czarny ...