Re: Notebook California Access 6700 brak portu COM

Autor: owczar95_at_NOSPAM.gazeta.pl
Data: Thu 12 Dec 2002 - 16:17:23 MET

KoZA <stankiew_at_interia.pl> napisał(a):

> " Radosław Owczarek" <owczar95_at_NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message
> Com'a,
> był
> >

> kup sobie konwenter usb->com
> mozna go kupic np w mikrozecie we wroclawiu
> wiec pewnie nie tylko tutaj, albo poszukaj w sieci
>
> a co do softow, coz, jesli dzialaja bezposrednio na sprzecie to masz pecha
> (poza tym kto to napisal?), bylo trzeba sie nad tym zastanowic w czasie
> zakupu tego laptopa
>
> pozdrawiam
> tomasz stankiewicz

Wiem że można tak zrobic, ale to najprawdopodobniej nic nie da, a szkoda
trochę około 100 zł wydać bezużyteczną przejściówkę.
Nie mogłem się zastanowić nad przy kupnie bo nie jest faktycznie moje
pudełko, a osobie kupującej dwa razy tłumaczyłem, że musi być COM. Nie było
mnie przy jego zakupie.
Mimo wszystko dzięki.
Podrawiam Owczar