Re: Notebook California Access 6700 brak portu COM

Autor: KoZA (stankiew_at_interia.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 14:01:37 MET

" Radosław Owczarek" <owczar95_at_NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message
> Dzień dobry.
> Mam pewien problem. Jestem nieszczęśliwym posiadaczem notebooka California
> Access 6700 . Niestety nie posiada on portu COM. Zamontowano w wewnętrzny
> modem i jako taki kontroler w systemi wg mnie istnieje, jednak fizycznego
> portu brak. Port ten jest mi niezbędny by podłączyć komputer do samochodu
> skożystać z programów diagnostycznych - niestety wszystkie kożystają z
Com'a,
> więc nie za bardzo mam takie możliwości. W Karen (główny dystrybutor)
> powiedzieli, że nie mam za bardzo możliwości dostania się do tego portu.
> Zastanawiam się czy nie istnieją jakieś programy które potrafia wykożystac
> port (np PS2 lub USB) w celu emulowania tego portu - com (te aplikcjie do
> samochodów najprawdopodobniej piszą i czytają bezpośrednio na com) tak by
był
> przez nie widoczny COM.
> Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i propozycje

kup sobie konwenter usb->com
mozna go kupic np w mikrozecie we wroclawiu
wiec pewnie nie tylko tutaj, albo poszukaj w sieci

a co do softow, coz, jesli dzialaja bezposrednio na sprzecie to masz pecha
(poza tym kto to napisal?), bylo trzeba sie nad tym zastanowic w czasie
zakupu tego laptopa

pozdrawiam
tomasz stankiewicz