Re: Problem z dwiękiem - trzaski

Autor: Cozmo (design3d_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 14:08:46 MET

"Pawel Kraczmar" <spam.kraczmar_at_zakus.ita.pwr.wroc.pl> wrote
in

> Witam
> Posiadam plyte ASUS A7V (VIA KT133),
> karte SB Live Value,
> i ostatnio zmienilem procek z durona 750 na 1300.
> Po tej zmianie zaczely sie problemy z dzwiekiem, tzn. w
czasie
Ja tez mam ten problem, wczesniej bylem szczesliwym
posiadaczem SB16 i
bylo ok, problemem jest jednak chyba chipset VIA, wyczytalem w
necie ze
mozna pokombinowac zeby ta karta siedziala w 3 lub 4 PCI albo
w biosie
sprobowac zmienic wartos PCI-LATENCY na jakas inna, w sumie
jeszcze z
tym nie kombinowalem bo wlasnie tez szukam info na ten temat
jak sie
tego pozbyc. Gdyby Pan cos wiedzial innego w tym temacie albo
sam Pan do
tego doszedl prosze o kontakt

Pozdrawiam
Cozmo

> odtwarzania slychac trzaski. Wyczytalem gdzies, ze VIA nie
bardzo lubi
> sie z SB Live i taka konfiguracja powoduje bledy w
magistrali PCI i sa