Problem z dwiękiem - trzaski

Autor: Paweł Kraczmar (spam.kraczmar_at_zakus.ita.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 12:07:32 MET

Witam
Posiadam płytę ASUS A7V (VIA KT133),
kartę SB Live Value,
i ostatnio zmieniłem procek z durona 750 na 1300.
Po tej zmianie zaczęły sie problemy z dŸwiękiem, tzn. w czasie odtwarzania
słychać trzaski. Wyczytałem gdzieœ, że VIA nie bardzo lubi się z SB Live i
taka konfiguracja powoduje błędy w magistrali PCI i sš na to jakieœ patche.
Tylko mam pytanie: dlaczego problemów takich nie mam gdy wkładam durona 750,
a pojawiajš się jest duron 1300?

Pozdrawiam Parol