Autor: Wozik (wozik_at_stone.pl)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 11:05:23 MET
"Borys Pastuszek" <boryspasNOSPAM_at_red.alpha.net.pl> napisał(a):
> Ja czekalem 3 dni na naprawe DVD firmy LG. Jesli oddalbym do
> sklepu zadajac wymiany z tytulu rekojmi (zakladajac, ze bym
> kupowal w sklepie a nie w hurtowni) to sklep musialby wyslac ten
> naped do serwisu, gdzie serwis musialby stwierdzic, czy ten
> naped rzeczywiscie jest uszkodzony i czy ustrka nie powstala z
> winy klineta, natepnie odeslac go do sklepu. Tutaj w zaleznosci
> od humoru sprzedawcy czekalbym 1-2 dni, czyli w sumie wymiana
> trwalaby ok tygodnia. Wniosek? Wymieniales cos z tytulu rekojmii
> ? :)
Tak: 3 monitory. Natomiast ze współczuciem patrzyłem na kumpla, który
czekał 2 miesiące na naprawę gwarancyjną monitora SONY. Tu nie ma
reguły: w warunkach gwarancji jest zawsze napisane: 14 lub 21 dni
oraz ileśtam, jeśli naprawa wymaga czegośtam. Natomiast w rękojmi
masz jasno powiedziane: 14 dni i koniec. Gwarancja to loteria, mogą
być 3 dni jak u Ciebie, mogą być 2 miesiące, jak u mojego kumpla.
Rękojmia to max 14 dni i ani chwili dłużej.
-- wozik[at]stone.pl tHe sTaGe diVInG cLUb UIN#21415190 Gadu-Gadu: 4766 tel.: 606 96 68 18
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 02:06:19 MET DST