Re: Nagrywarka LG - problem.

Autor: Borys Pastuszek (boryspasNOSPAM_at_red.alpha.net.pl)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 11:02:39 MET

> Nie oddawaj do serwisu, bo będziesz na nią długo czekał. Złóż
> reklamację z tytułu rękojmi w sklepie. Wtedy maksymalnie poczekasz 14
> dni lub od ręki dostaniesz nowy sprzęt, na co musisz się zgodzić,
> jeśli sprzedawca Ci go zaproponuje ;-)

Ja czekalem 3 dni na naprawe DVD firmy LG. Jesli oddalbym do sklepu zadajac
wymiany z tytulu rekojmi (zakladajac, ze bym kupowal w sklepie a nie w
hurtowni) to sklep musialby wyslac ten naped do serwisu, gdzie serwis
musialby stwierdzic, czy ten naped rzeczywiscie jest uszkodzony i czy ustrka
nie powstala z winy klineta, natepnie odeslac go do sklepu. Tutaj w
zaleznosci od humoru sprzedawcy czekalbym 1-2 dni, czyli w sumie wymiana
trwalaby ok tygodnia. Wniosek? Wymieniales cos z tytulu rekojmii ? :)

Pozdr
Borys