Re: Problem z modemem. pilne :(

Autor: sg (alkor-si_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 18:48:15 MET

> (...) Pojechalem i rzeczywiscie, jak kiedys
> dzialal, tak teraz przy weryfikacji uzytkownika i hasla na numerze
> 0202122 wyrzuca, iz nastapilo rozlaczenie ze zdalnym komputerem.
> Sprawdzilem czy jest TCP, bo tylko to mi na mysl przyszlo. (...)

A spróbuj polaczyc sie wpisujac inny numer telefonu. Nie TPSY.
Np. 209496 (jak w okolicach Warszawy) albo inny dostepowy
który mozna znalezc w lokalnej prasie w reklamach.
Mi od jakiegos czasu dzieje sie to samo. Czasem laczy sie, a czasem
jest tylko jedno "Weryfikacja nazwy i hasla" i potem rozlacza.
Przez 209496 chodzi ok. Tylko postów na pl.comp.pecet nie
moge wysylac...

--
Pozdrawiam,