Problem z modemem. pilne :(

Autor: Proximm (proximmUSUN_at_interia.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 18:23:10 MET

Witam grupowiczow.
Pracuje w branzy komputerowej i mam problem z modemem na dwoch roznych
liniach. Przedstawie sytuacje.
Otoz pan X zadzwonil do mnie, iz przestal mu dzialac modem zewnetrzny
Zoom, jakis stary model. Pojechalem i rzeczywiscie, jak kiedys
dzialal, tak teraz przy weryfikacji uzytkownika i hasla na numerze
0202122 wyrzuca, iz nastapilo rozlaczenie ze zdalnym komputerem.
Sprawdzilem czy jest TCP, bo tylko to mi na mysl przyszlo. Jest. Wiec
buch, przeinstalowalem karte dial-up, odinstalowalem modem,
zainstalwoalem, to samo zrobilem z MS Dial-up Networking. Nic, wciaz
to samo. Zostawilem problem do rozmyslania na wieczor.
Natsepnego dnia przynioslem modem do komputera, ale juz na innej
linii, dom obok. Wlozylem go na swiezo postawionym W98. Modem to
Pentagram jakis tani model za 50 zl. Sprzedawca zachwalal, iz gosc z
Optimusa nie mogl mu sie nadziwic (sic!). Kurde! Zadowolony lacze sie
z internetem.. buch! To samo co u sasiada! No to 9696 i mowie milej
pani, iz linie uszkodzone. "Jutro przedzwonie i poinformuje o
wszystkim" powiedziala. Nastepnego dnia dzwoni i mowi, ze u nich
wszystko w porzadku. Pojechalem do goscia, sprawdzam - dalej to samo.

Tak sobie mysle, ze moze to przez to, ze goscie mieszkaja troche poza
miastem. Moze linia za slaba? Wybieranie jest tonowe, nie impulsowe.

Ktos cos mi mowil, ze trzeba jakis bufor zwiekszyc, poniewaz modem
moze miec problem z wynegocjowaniem polaczenia. Ktos cos na ten temat
wie?

Dzieki serdeczne!
Proximm

--
Pozdrawiam
"Dlaczego wszyscy w okolo narzekaja na zycie??"