Re: GF4 MX440SE/Czestotliwosc pracy/Core/Pamiec

Autor: Cleriic (cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 00:15:42 MET

Pewnego dnia news:at5fqh$gil$1_at_news.tpi.pl,
Raf50 <raftor_at_poczta.fm> napisał:
> Witam, mam pytanie - jakim programem zmierzyc czestotliwosc pracy procesora
> i pamieci w w/w karcie ?
> Mam ta karte na pare dni i chcialbym troszke o niej sie dowiedziec -
> zaznaczam na pudelku nic konkretnego nie pisza - producent: Mercury.
> Pozdrawiam.

Ta karta oparta jest na poprawionym chipie z MX420.
Prawdopodobnie będziesz miał taktowanie: core: 250MHz, memory: 333MHz

A czym sprawdzić... po instalacji detonatorów np. 40.xx w
Panel Sterowania/Ekran/Ustawienia/Zaawansowane/GeForce 4/Dodatkowe właściwości

Powinieneś znaleźć zakładkę "Częstotliwości taktowania".

Cleriic