Re: Komunikat BIOSU

Autor: Wozik (wozik_at_stone.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 15:48:38 MET

skati33_at_poczta.onet.pl napisał(a):

> Mam pytanko co oznacza komunikat BIOSU ,jesli wyje jak karetka.
>
> PS. Dowiedzialem sie ,ze to podobno od przegrzania procka ,ale
> przy uruchomieniu komputera jest wszystko OKI ,dopuki nie wloze
> dyskietki systemowej WIN98. Nie wiem co jest?

Może to być przegrzanie lub złe napięcie podawane przez zasilacz,
system alarmujący ma ustawiony pewien margines wahania napięcia.
Jeśli wahnięcie przekracza margines, to wtedy może wyć.

Sam pracuję na takim komputerze w pracy i po prostu wyłączyłem
alarmowanie o wahnięciach napięć. Pracuję już na nim drugi rok i
wszystko OK.

Disclaimer:

Nie polecam tego rozwiązania, jeśli chcesz tak robić, robisz to na
własną odpowiedzialność :)

--
wozik[at]stone.pl
tHe sTaGe diVInG cLUb