Re: LCD ??

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 15:45:18 MET

In article <at4tct$1gob$1_at_news2.ipartners.pl>, Marek Wierzbicki wrote:
> samo
>
> Problemem może być ramka i ogólne wrażenie. Według moich ocen super duży
> 17CRT jest góra pół cala większy od 15LCD

LCD mają zwykle wąską ramkę, co dodatkowo "optycznie" powiększa ekran. Ale
pomimo tego nadal 15" LCD jest sporo mniejszy, niż 17" CRT. Moim zdaniem
porównywanie wielkości tych ekranów jest mocno naciągane. Jak nie zapomnę,
to zmierzę w domu swój stary monitor 17", o ile dobrze pamiętam, to
wychodziło mi, że ma użyteczną przekątną trochę ponad 16". Ale obraz był
rozciągnięty do samych krawędzi obudowy, na niektórych monitorach tak się
nie da.

Paweł