Re: Epson 660 - zapchana dysza

Autor: Norbert (norbert_grom_at_wp.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 12:18:26 MET

> [...]
nalezy
> najpierw sciaganc gorna obudowe, nastepnie zdemontowac walek wraz z
> glowicami.Dkladnego opisu nie podam, bo robilem to z 1,5 roku temu i juz
> tak dokladnie nie pamietam. Da sie to zrobic, ale trzeba m.in. zwrocic
> uwage, na zšbki umieszczone po obu stronach walka, ustalajace jego
wysokosc
> wzgledem papieru. Przy demntazu wazne jest, by walek siedzial na tych
samych
> zabkach co wczesniej - to jakis mechanizm fabrycznej regulacji.
Wspolpracuje
> on z reczna dzwignia ustalania wysokosci glowicy. Trzeba uwazac tez na
tasmy
> laczace glowice z elektronika. Czyszczac takze mechanizm plukania glowicy
> trzeba uwazac, zeby nie zniszczyc tej gabka, ktora ja szoruje ;). Wiecej
nic
> mie nie przychodzi do glowy.
Kolega ma racje
Mam podobny problem z Epsonem stylus color 500
Ma juz swoje latka, czarny tusz drukuje ok.
Natomiast kilorowe glowice tylko leciutko zazieleniaja kartke i widac tylko
delikatne rysy tego co mialo sie wydrukowac.
Moczylem juz we wrzatku, czyscilem spirytem, przeczyszczalem kilkadziesiat
razy glowice przyciskiem drukarki.
Dupa.
Nic juz nie dziala...poprostu to koniec drukarki... Pojemniki z tuszem
zawsze oryginalne wkladalem...ale drukarka ma juz chyba z 5 lat wiec...
Naprawa w serwisie sie nie oplaca ...
Kupilem inna drukarke do kolorowych wydrukow a na epsonku drukuje tylko
tekst i czarno biale grafiki.

--
Norbert
norbert_grom_at_wp.pl