Re: Epson 660 - zapchana dysza

Autor: Borys Pastuszek (boryspasNOSPAM_at_red.alpha.net.pl)
Data: Mon 09 Dec 2002 - 18:52:16 MET

> masz pod klapka pokazane jak wyjac glowice , zqmocz ja w roztworze goracej
> wody +30% sprytu , ale nie zamocz elektroniki , moze pusci

Nie mistrzu, w Epsonie masz stale glowice :). Aby wyciagnac glowice, nalezy
najpierw sciaganc gorna obudowe, nastepnie zdemontowac walek wraz z
glowicami.Dkladnego opisu nie podam, bo robilem to z 1,5 roku temu i juz
tak dokladnie nie pamietam. Da sie to zrobic, ale trzeba m.in. zwrocic
uwage, na zšbki umieszczone po obu stronach walka, ustalajace jego wysokosc
wzgledem papieru. Przy demntazu wazne jest, by walek siedzial na tych samych
zabkach co wczesniej - to jakis mechanizm fabrycznej regulacji. Wspolpracuje
on z reczna dzwignia ustalania wysokosci glowicy. Trzeba uwazac tez na tasmy
laczace glowice z elektronika. Czyszczac takze mechanizm plukania glowicy
trzeba uwazac, zeby nie zniszczyc tej gabka, ktora ja szoruje ;). Wiecej nic
mie nie przychodzi do glowy.

Pozdr
Borys