problem sprzętowy - nie wiem co jest nie tak

Autor: mike (michalek1309_at_interia.pl)
Data: Mon 09 Dec 2002 - 07:59:54 MET

Witam grupowiczów
na początku przedstawię stan mojego kompa
Jest sobie komp płyta EPOX KHA z Duron'em 1000 i pamięcią 256 DDR wszystko
jest ok
Kupiłem Althona 1.7 XP zmieniłem częstotliwośc płyty na 133 i ... system
wstaje ale jak cokolwiek uruchomię komp się restartuje po nieokreślonym
czasie (do 10 min)
jeżeli zmniejszę częstotliwość płyty do 100 wszystko jest ok tyle że procek
już nie jest 1.7
co jest uszkodzone ???
dzięki za pomoc
zaznaczam na magistrali 100 wszystko jest ok.
Zmieniłem pamięć na inną ale bez zmian