Net Meeting - problem z dzwiekiem

Autor: yodacki (yodacki_at_tlen.pl)
Data: Mon 09 Dec 2002 - 08:08:15 MET

Hi !

Byc moze to off-topic wiec sorry jesli smiece.
Jeden gosc wydzwania do mnie co robic aby uruchomic dzwiek w net meetin.
Niestety. ja w tym jestem zielony. Nie korzystalem z tego nigdy. Wiec prosze
o kilka wskazowek.

Sprzet ma karte dziwekowo na plycie glownej - nie wiem jaka to plyta, wiem
tylko ze na chipsecie VIA i ma Durona 700. System: Windows XP.
Gosc mi mowil ze w momencie jak odpala net meetin to dostaje komunikat mniej
wiecej takiwego typu - "Twoja karta nie obsluguje tego formatu dzwieku" i
prosi o zaunstalowanie sterowanikow do obslugi dzwieku.
Czy ktokolwiek moze mi pomoc, co mam gosciowi podpowiedziec ??
Z gory thnx

YODAcki