Re: zwiekszanie ilosci ramu do 512 mb - oplacalne?

Autor: Kit (adarpo_at_wp.pl)
Data: Mon 09 Dec 2002 - 01:06:45 MET

> Rotfl to moze nie ale warto po prostu wcisnac ctr+alt+del i zobaczyc
> ile w danej chwili pamieci zabiera system. Mam w tej chwili pootwierane
> sporo programow, przegladarek itp. bzdur i wszystko razem zajmuje mi
> w pamieci 146 MB. Mysle ze 256 MB to jest najbardziej optymalna ilosc
> pamieci dla WinXP. Mam 384. Testowalem 512. Nie gram w chore gry.
> Jadro systemu mam wsadzone do pamieci RAM.

Hmm, zrobiłem, fakt systemik Win2K zamkmięte wszystko, system, monitor
płytki głównej, programik antywirusowy, upeesik, sterowniczki do klawiaturki
multimedialnej, firewall'ek i kilka innych dupereli. Generalnie to system
czeka na robotę. Używane 196MB RAM. Ja bym tak szybko wniosków nie wyciągał.

KiT