Re: zwiekszanie ilosci ramu do 512 mb - oplacalne?

Autor: Kit (adarpo_at_wp.pl)
Data: Mon 09 Dec 2002 - 01:24:30 MET

Dla XP
BTW zalecenia duzej dosc korporacji w ktorej pracuje na komputer biurowy,
biurowy podkreslam, pod XP to minimum 256MB ramu. Winda, office sieć, poczta
i program do drukowania. Dla działu księgowosci juz 512MB. Wiec ja bym tego
idiotyzmem nie nazwał

> co za idiotyzm .....
> _____________________
> RAM tu w niczym nie pomoze ......

> nie da sie zrobic systemu do wszystkiego (uwiez - próbowałem) , teraz mam
3
> systemy i to nie zawsze mi starcza (przy kompie siedze ja, zona i dzieciak
> wiec chodzą bazy danych, programowanie, serwery , grafika, DTP i 3D oraz
> gry, DivX - niestey nie da sie tego polozyc na jeden system bo będzie z
tego
> "nieruchawa" kobyła)
Szczerze mowiac nie rozumiem. Przeciez bazy danych danych te dvix, dtp, nie
chodzą równocześnie. Od WIN2K to każdy niepotrzebny proces można wyłaczyć.
Tym bardziej serwerowy. Dlaczego system miałby być wolny jak kobyła. Może
właśnie dlatego, że ma 256MB? No tak czy inaczej sytuacja u mnie podobna, a
że dzieciak ma 3 lata a ja nie mam chęci go pilnować przy kompie, to jeszcze
prawami musiałem nieźle pożąglować. Ale działa i nie narzekam. Może właśnie
dlatego, że mam 512MB?

KiT