Re: W sprawie sprzrętu...

Autor: Grzech (surym_spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 21:51:41 MET

Użytkownik <sum012_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam grupę!
> Mam pytanko dotyczące mojego komputera. Ot, trochę gier(różne) no i
właśnie,
> czy nie lepiej byłoby kupić jakiś jojstick- czy dalej meczyć się na
klawiaturze?
> Jestem początkującym graczem komputerowym, ale jakoś nie moge przestaewić
sie
> na klawiature. Miałem ostatnio DreamCasta- a tam były pady. Wiec
> poradżcie...kupić czy nie i jeżeli tak to jaki model, kształt itd...
> Dzięki za wszystkie ewentualne informacj.

no wiec w zasadzie do symulatorów, samochodówek itp joystick musi być, ale
to wszystko. jeśli chcesz zostać hardkorowym pecetowcem, w pozostałe typy
gier krasz myszą/klawą, a o padzie to w ogóle zapomnij, analogowy joystick
do pc jest pod kazdym względem lepszy. tylko nie probuj nim grać w FPP :)

--
re5pect
Grzech.
remove 'spam' from my email address<