Re: Pytanie

Autor: Perun (perun_at_cad.pl)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 19:41:29 MET

Użytkownik "Gupik1" <Gupik1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy jest jakać możliwość żeby przyśpieczyć pobieranie plików z Kazaa ? mam
> stałe łącze w sieci osiedlowej, przeciętna szybkość pobierania z Kazy to
> około 1 Kb/S pomocy.

Czy ten problem występuje tylko z KaZaA? Jedne rzeczy ściągają się szybciej,
inne wolniej.

Ja też jestem w sieci osiedlowej.. i mam KaZaA 2.0.2... zasysa mi w
zależności od natężenia innych KaZaA zasysaczy od 10 - 50KB/s.. wtedy tylko
ping'nę na serwer.. i wiem co jest grane.

Myślę, że problem nie leży w samym programie.. może raczej w wyborze plików
do zasysania.. Długo się nim bawisz?

Pozdrawiam
PERUN